Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

March 20, 2010

Mana hilangnya budi bahasa ???

Gambar sekadar hiasan

Salam everyone,

daripada tajuk di atas pun mesti korang leh bayangkan ataupun penah berlaku kejadian nie terhadap korang.Kita ingin bertanya sesuatu tapi dijawab acuh tak acuh oleh tuan kedai semasa ingin bertanya barang.

Situasi ni berlaku terhadap diriku sendiri aku bertanya hanya gelengan dan cakap acuh tak acuh yang aku dapat.Penat macam mana pun biar kita berbudi baru orang berbahasa kan..Apa orang kata customer alway rite..

Kita nie sebagai orang Timur kena le berbudi bahasa kalau bukan kita yang berbudi bahasa sesama kita takkan orang asing nak berbudi dengan kita kot..

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

1 comments:

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.