Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

April 30, 2010

Review AdaMaya : Oh Maya yg sengal..

so cute Amani..nice


Salam,

quote dari entry aku sebelum ni ada bercerita tentang drama Adamaya.

Ok untuk kesinambungannya aku agak hangin sikit dengan Maya nie.

Boleh dianggap sengal le jugak..Dapat suami yang baik dia gi kat Dani gak

Apelah teruk sangat perempuan macam nie..(minta maaf tak melibatkan sesiapa)

Cerita je pun apasal aku nak emo semacam nie..tapi aku rasa dalam realiti

perkara ini memang berlaku aku percaya 100%..si lelaki gila bayang ditambah

plak si perempuan pun lebih kurang..

Yang aku tak puas hatinya cerita nie seolah2 tak mengambarkan islam yg sebenar

Kita sebagai umat islam dilarang meruntuhkan masjid org lain tak elok le..

Kacau bini orang lain suami pun boleh diibaratkan dayus kerana tak tegas..

Diharap peminat2 jangan le jadikan drama ini sebagai pedoman.



P/s : dalam tak syok tu leh layan lagi ek drama Adamaya...tengok boleh sekadar suka2 sahaja.huhu..apa pun layan jer drama Adamaya nie..dan aku yakin cerita nie akan bermusuhan sehingga ke anak cucu nya..huhu..predict jer..Apa ramalan kesudahan cerita nie bagi korang ???

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

7 comments:

  1. huhuhu...saya pon terlebih emo bl tgk citer ni... mula la nak marah2 si Maya..rasa nak lempang2 pon ada juga...

    GERAM..!!! !!! !!!

    ahh... *lega melepaskan tensen*

    ReplyDelete
  2. banyak betul prang dah review pasal nih rasa jelss gila sebabtak dpt tengok..huwaaaaa

    ReplyDelete
  3. Kenit : takpe luahkan sumanya.mmg tak reti bersyukur si maya tu

    Helena : napa plak takleh tgk.tgk kat tv3 portal le

    ReplyDelete
  4. anak dia tu sape ek?
    comel pulak..hehe..cuba buat entri sal budak tu..

    ReplyDelete
  5. ok thnak bg idea buttengah exam nie

    ReplyDelete
  6. semalam bole si maya dengan dani sengal tu bincang hal cerai berai depan budak kecik..memang tak de parental knowledge yg terbaik..

    ReplyDelete
  7. haha kira lakonan drama ni berjaya la coz berjaya buat korang emo hahaha

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.