Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

May 13, 2010

Ahh !! Kenyangnya

Gambar sekadar hiasan


Salam,,


Ha nak tahu kenapa aku kenyang sangat sebabnya aku melahap tak hinggat tadi semasa jamuan dan doa selamat bagi pelajar yang mendapat tawaran sebagai Skim Khidmat Pelajar bahagian konvokesyen..aku bersyukur sangat kerana terpilih menjadi urusetia semasa konvokesyen UiTM ke-72 pada 20-30 Mei 2010 ini..


Kad urusetia konvokesyen ke-72 aku

Aku antara 20 orang yang terpilih daripada 300 orang yang memohon..Hari ini penat le jugak sebabnya nak kena mengemas bilik jubah dan menyusun mengikut saiz tapi aku happy sangat dengan kerja nie orang kata kalo senang hati ringan tulang..yeke?? Staf2 bahagian nie pun sempoi2 belaka tambah En.Shafie lawak memanjang jer..Kami menguruskan 15000 pelajar yang akan konvokesyen.so kami akan melalui berbagai karenah manusia le..Aku doakan kami semua akan dapat mengatasi segala masalah dan berjaya..

Dan aku juga terpilih menjalankan tugas di simpang 3 mesti korang tak tau kan apa tu simpang 3 iaitu laluan dari HEP ke Dewan Seri budiman dan ke tempat jamuan makan bila masa konvo..mana2 student UiTM mesti kenal tempat tu..Tugas aku juga memerlukan kesabaran kerana aku akan memastikan graduan mengikut prosedur yang ditetapkan maksudnya tak boleh berambut panjang,pakai seluar kasut hitam..Kalau tidak ikut terpaksa suruh tukar le..

Dan konvokesyen kali ini melibatkan member2 aku satu batch semasa diploma penang dulu so tahniah pada korang semua.Tak silap aku Ijazah Kejuruteraan Mekanikal 22hb kot..Dan juga tahniah kepada graduan UiTM yang akan melalui konvokesyen ke-72 pada 20-30hb Mei 2010 ini. ini..Berbaloi sudah penat lelah korang belajar hingga ke menara gading..


P/s : jika ada sesiapa blogger yang dari UiTM dan akan melalui Konvokesyen ke-72 ini harap dapat2 ler bertegur sapa ek..


Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

7 comments:

  1. wah masyukkk la ni erk...

    haha

    mujur x join...

    ReplyDelete
  2. ingatkan baju ungu tu kamu.hehehe :D

    ReplyDelete
  3. tak le bukan konvo pun jdi urusetia jer

    ReplyDelete
  4. kire kau macam pegawai disiplin la , hahahahak .

    ReplyDelete
  5. wa..teringat detik terindah itu..2006 rasa2nya kamu blm wujud di uitm tu ketika itu ke??

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.