Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

August 24, 2010

Restoran Malaysia Negaraku

Salam,

Ingat lagi tak aku ada publish entry berkaitan restoran yang bayar Rm2 dan boleh makan..Kalau tak ingat mari masuk sini

 Perbincangan tokoh terpenting yang berbaju ungu tu

Pada 21 Ogos 2010 aku telah berkunjung ke kedai yang diberi nama Malaysia Negaraku.Ini pun disebabkan reunion kawan-kawan aku semasa kerja sebagai Skim Khidmat Pelajar.Entry berkaitan

1) Mula korang kena tunjukkan ic korang dan bayar RM2...dengan serentak berkata 'MYCARD'


2) beratur untuk ambil makanan.Macam budak asrama plak..
 
3) Selesai makan korang kena basuh sendiri yer...macam susah je ek..takpe sekali sekala..huhu

Jom layan gambar...

 Nasib bukan ikan jaket je..penah tinggal asrama tau le apa ikan jaket kan

Pelahap lelaki

Pesendawa perempuan..haha..betul ke eja tu..

 Basuh pinggan dengan cawan sendiri yer..e malas le nak basuh



P/s : 28hb 8 2010 perjumpaan geng blogger dan 29hb 8 2010 reunion prescience..harap takde aral yang melintang

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

16 comments:

  1. not bad gak mknan die..padan la dengan hargo...hehe

    ReplyDelete
  2. @Wanie-san

    wanie memang kena padan dengan harga le..huhu...

    ReplyDelete
  3. bagus.simple dan mampu tolong golongan2 students.aku dulu studen gak weh..haha sib baik ada tomyamku.com tu.ahaha

    ni kat area mana bro?ya aku tau seksyen 7 tapi area mana, dekat dengan ani sup utara tu ke?dulu aku duk jln plumbum, atas 7eleven:))

    ReplyDelete
  4. basuh cincai2 je boleh?
    heheh..

    ReplyDelete
  5. haha..banyak la ko pnya pesendawa pompuan...

    ReplyDelete
  6. ramai tak yang makan kat situ.
    kena booking ke apa?
    kang tak cukup seat camne nak makan kan.

    Tema sambutan kemerdekaan Malaysia ke 53 : 1 Malaysia Menjana Transformasi

    ReplyDelete
  7. @FaizalSulaiman

    nie kat tepi balai polis komersial faizal...student mmg suka

    ReplyDelete
  8. @diana

    tak boleh diana nnti kena marah..haha

    ReplyDelete
  9. @noor afzan

    bulan puasa nie tgk ramai jugak...
    takyah book pegi terus tnjuk mycard
    kena awal le

    ReplyDelete
  10. haha.
    macam best ni.
    leh wat cam umah sendiri pe :D

    ReplyDelete
  11. pegi ek gathering s.alam?

    jumpa anda disana. =)

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.