Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

August 9, 2010

Salam Ramadhan dan salam kemaafan..

Salam,

Lagi dua hari iaitu Rabu ini kita sebagai umat Islam akan menjalani ibadah puasa yang wajib ke atas kita.

Tapi ada sesetengah orang nie bila Bulan Ramadhan jer mesti penyakit Gastrik dia pun datang le.

Macam tau2 saja kan.Kedai2 shopping complex pun berlumba2 le promosi rayanya.

sebelum puasa bagai nak rak promosinya..Stesen2 radio pun jangan le terus mendendangkan lagu raya.

Ok jom kita layan lagu Ramadhan dari Raihan vs Manbal nie..Syahdu siot..







Aku pun telah mendapat jemputan untuk berbuka puasa di The Apartment,KLCC.Sapa yang datang jemputan tu bila jumpa leh le tegur2 ek..sy pemalu orgnya.huhu






P/s : Aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan kepada seluruh bloggers dan juga kawan di Facebook aku.Semoga Ramadhan ini memberi keberkatan kepada kita semua.
Tak lupa juga berkenaan entry-entry aku, kemaafan dipinta andainya ada menyentuh ataupun pernah mengguriskan hati sesiapa. Tiada niat sebenarnya, apapun sedar atau tidak sedari saya mohon kemaafan juga.


Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

4 comments:

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.