Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

September 23, 2010

iPhone 4 di Malaysia | Maxis Vs Digi

IPhone 4


Salam,

Harini iPhone 4 akan menerjah pasaran Malaysia..walaupun di luar negara dah lama keluar dah
Syarikat telekomunikasi pun berlumba-lumba untuk menarik pelanggan dengan pakej2 menarik..
jom kita tengok apa kata Maxis dan Digi..So korang nak pilih yang mana ?? kalau aku dah kerja nie mau aku tangkap satu iPhone 4 nie rasanya Digi pun ok le kot..takpe ada rezeki InsyaAllah boleh,

Maxis :

KUALA LUMPUR 23 Sept. – Maxis Bhd. akan berusaha untuk membawa teknologi terbaru kepada pelanggannya yang sedia ada dan akan menawarkan iPhone 4 yang amat dinanti-nantikan itu dengan pelan-pelan baru yang diwujudkan khusus bagi pengguna iPhone.
Dalam satu kenyataan di sini hari ini, Ketua Pegawai Operasinya, Jean-Pascal van Overbeke, berkata, dalam 12 bulan yang lalu, Maxis telah menambah lebih daripada dua kali ganda kapasiti pembawaan data rangkaian mudah alihnya bagi memastikan kelajuan yang lebih tinggi dan liputan yang lebih meluas.
Maxis akan menganjurkan satu acara pelancaran ”dengan jemputan sahaja” bagi iPhone 4 sebagai ganjaran kepada pengguna iPhone sedia ada dan peminat, esok.

Digi :

KUALA LUMPUR 23 Sept. – DiGi Telecommunications Sdn. Bhd., yang akan melancarkan iPhone 4 esok, menjangka menyaksikan aliran meningkat yang kukuh kerana orang Malaysia semakin pantas menjadi pengguna lazim internet mudah alih.
iPhone 4 itu menampilkan FaceTime, paparan Retina baharu Apple, kamera lima megapiksel dengan flash LED (diod pemancar cahaya), perakaman video HD (definisi tinggi), pemproses A4 Apple, tiga-axis gyro dan masa berbual sehingga 40 peratus lebih lama.
DiGi berkata, iPhone 4 boleh didapatkan di 45 pusat DiGi dan kedai khusus di seluruh negara bermula esok.
Terdapat promosi istimewa di karnival iPhone 4 DiGi di Quill 9, Petaling Jaya, pada 25 dan 26 Sept dari 10 pagi hingga 10 malam.

Jom kita kenali serba sedikit iPhone 4 nie :

Special functions of iPhone 4
  • 4 featuring FaceTime
  • 5 megapixel camera with LED flash
  • HD video recording
  • Apple’s A4 processor
  • a 3- axis gyro
  • > 40% longer talk time
  • iOS 4
  • 100 new features and 1500 new APIs
  • Stainless steel and the thinnest smart phone in the world!







P/s : Ada sapa tak nak hadiahkan aku iPhone 4 nie..??








Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

13 comments:

  1. iklan nuff dah ade iphone dg
    rm58/month

    maxis berapa?

    ReplyDelete
  2. malam ni the gardens jom. wajib pergi

    ReplyDelete
  3. digi dah tau..cuma Maxis maybe esok tau kot

    ReplyDelete
  4. @Fazreen

    fazreen ko ok le dapat iPhone free kot..juai iphone tu kat aku..ariff punya..haha

    ReplyDelete
  5. fuyoo..dari tadi aku dengar radio, promo pasal benda ni

    ReplyDelete
  6. hehe, kena check jugak ni sebab nak beli jugak
    =)

    ReplyDelete
  7. kalaulah aku leh memilikinya......

    ReplyDelete
  8. @joegrimjow

    tu le rasa nak beli joe tapi mahal sgt le..kat UK murah tak

    ReplyDelete
  9. kalau le dapat sebiji alangkah bagusnya

    ReplyDelete
  10. klu seorg bisnessman yg busy 24hours,mngkn bbaloi..tp utk korg ni..gune basic hp je..duit stdy pn parent/jpa/ptptn yg bg..so, lupe kn dulu ye..(ni klu peminjam ptptn ni memang aku kutuk gile klu gune hp mahal2 tp gune duit ptptn ni!! ) :D ni berangan la dulu

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.