Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

September 3, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri



Salam,

maaf sebab agak lama tak update so blog nie bersawang pulak..ada sesiapa tolong bersihkan tak??

sibuk sikit sebab nak selesaikan semua kerja sebelum cuti hari raya..so bila raya otak tenang sikit.

bawa balik kerja pun bukan siapkan..macam takde masa padahal masa semua sama 24jam jugak..

Bukan kalut (tergesa2) nak raya tapi takut tak sempat..!!!

SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA FRIENDS LIST FB (muhamad faizal anuar pj) & BLOG (http://faizalpejay.blogspot.com) & TWITTER (faizalpejay)
MAAF ZAHIR DAN BATIN...BERHATI2 SEMASA DI JALAN RAYA..


 Anuar Zain & Elyana..suara mantop lagi tuh..



Aku harap tolong le berhati-hati di jalan raya..INGAT ORANG TERSAYANG..khas kepada konvoi motosikal,kereta dan juga pemandu bas..Kegembiraan di Hari Raya jangan dihancurkan di atas jalan..Aku doakan korang semua selamat senantiasa..


Aku pasti ramai yang berangkat balik ke kampung halaman sebab sudah cuti sekolah..










P/S : Bagi sesiapa yang mengenali aku ..Raya kedua jemput le ke rumah aku di alamat Jalan Abdul Raof,Parit Buntar,Perak..Masuk je alamat tu di GPS korang..kalau takut sesat taip on sesat hantar ke 124968110



Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

14 comments:

  1. selamat hari raya pejay!

    aku tolong vakum neh:)

    ReplyDelete
  2. @FaizalSulaiman

    terbaek le takyah pkai penyapu..vakum moden sikitt
    Selamat Hari raya Maaf zahir opp takde batin ek..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir dan batin daripada cik afzan =)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya bro..tak dapat singgah umah, singgah blog pun jadi la ye.. hehe

    ReplyDelete
  5. lagu tu mmg bestlah, suare kanak2 haha

    ReplyDelete
  6. @mrnamie

    itu pun dah cukup mengembirakan sebab singgah di blog picisin nie

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya bro :) hehehhee.. ati2 bawak LC :)

    ReplyDelete
  8. @syahirul

    aku balik dengan kakak aku le syah tak balik naik motor

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.