Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

October 6, 2010

Aksi Tak Senonoh Budak Tadika | 18SXX

Salam,

Oh dunia oh dunia  !!! Sekarang nie negara makin maju tapi masyarakat mundur ke belakang..
Pelbagai gejala2 yang kadang kala tak terpikir oleh akal boleh berlaku..
Macam manalah orang dulu2 mendidik anak2 diorang sampai semua anaknya berjaya.

Kalau terjadi begini nak salahkan sapa nie..ibubapa diorang or cikgu2nya.

ada ciri2 nak masuk sekolah harapan ni...(kalu pompuan laa)
budak itu bijak sebenarnya, tp saje buat mcm tu kot

 
Mungkin sbb mak bapak diorang belikan dia mainan helikopter ni kot. 








Dan apabila tidak dikawal dari mula akan berlaku le kisah seperti nie.'Melentur buluh biarlah dari rebungnya'

BANDA HILIR - Tidak pernah serik! Itulah kata-kata yang tepat bagi menggambarkan seorang remaja perempuan yang ditangkap khalwat semalam, walaupun masih menanti tarikh perbicaraan kes hamil luar nikah membabitkan dirinya.





P/s : Perlu ke ada sekolah untuk orang hamil iaitu sekolah harapan dan pendidikan seks dari sekolah ???
perlu juga ada Universiti Harapan ke..??..Jangan lupa klik Like di sini vote for My Bike..

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

17 comments:

  1. he..23x

    _uck
    buck
    suck
    luck
    etc.... tue gak dorg tahu ek

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  2. lol! gila ke apa..

    didikan dr kecil mmbentuk diorang neh.

    pa: sorry bro blom ambil tag:)

    ReplyDelete
  3. budak sekarang ni otak geliga ke menda lain....

    ReplyDelete
  4. @FaizalSulaiman

    mungkin persekitaran memainkan peranan penting
    takpe take ur time

    ReplyDelete
  5. zaman dh majuuu so generasii pon makin maju

    ReplyDelete
  6. hahahhaa. aku tengok trus aku gelak ...advance la budak tu .....msti byk minum anmum essentiol

    ReplyDelete
  7. universiti harapan? mcam mlampau je huu

    ReplyDelete
  8. ..hasil ajaran sesat kot..
    kan orang2 tua kata, bapak borek anak rintik..
    sesekali TK bermulut jaat..
    hehe...

    ReplyDelete
  9. zaman sekarang benda ni dah terlalu terdedah..pemantauan buat pun tetap akan berlaku..sebab dalam filem barat akan diselitkan..

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.