Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

November 3, 2010

Betul ke wanita Melayu semakin kemaruk seks ?

Oh silap gambar plak.Nie kemaruk jadi perempuan [sini]


 Salam,

kepada wanita Melayu di luar sana jangan marah yer dengan entry nie sebab aku bukan nak menghina kaum wanita ye.Saban hari pelbagai cerita di dada akhbar terpampang wanita Melayu di tangkap khalwat dengan pemuda Afrika dan pemuda-pemuda 'oversea'.

Apa sudah jadi? Di mana silapnya? Adakah kerana lelaki Melayu semakin ‘lemah kejantanannya’ atau kerana kedatangan pemain baru (new player) dari Afrika yang mempunyai ‘kuasa kuda’ lebih tinggi menyebabkan semakin ramai wanita Melayu kini dilaporkan lapar dan menagih seks dari lelaki benua itu?



Kalau mahu dikatakan macho dan tampan, sudah tentu lelaki Melayu jauh lebih menyelerakan berbanding lelaki Afrika, tetapi mengapa lelaki berkulit hitam menjadi idaman menyelerakan sesetengah wanita Melayu?

Ternyata, seks tidak ada kena mengena langsung dengan macho dan ketampanan!

Pada pandangan kita mungkin hanya ada dua perkataan yang sesuai untuk kes wanita Melayu menagih seks dari lelaki Afrika. Perkataan itu ialah ‘bodoh’ dan ‘tidak ada iman’.

1. Kesabaran seorang suami terhadap sikap jelik isterinya yang bersekedudukan dengan seorang pelajar Nigeria sejak lima bulan lalu sampai ke kemuncaknya apabila dia bersama sembilan lelaki bertindak menyerang pasangan itu di sebuah pangsapuri dekat Bandar Baru Ampang di sini Sabtu lalu. (kosmo.com.my)

2.Ustazah berzina ketika suaminya menunaikan haji di Mekah. (hmetro.com.my)

3. Sikap pemurah ‘jantan’ Afrika dan Indonesia kini menjadi penyebab utama golongan itu kerap ditangkap khalwat dengan gadis tempatan, terutama pada hujung minggu. (hmetro.com.my)


 Betul ke pemuda 'Bangla' lagi hensem berbanding pemuda Melayu ??

 Di belasah kerana kacau bini orang or bini orang kacau pemuda tu ek 






P/S :Lelaki Melayukah yang semakin lemah atau wanita Melayukah yang semakin buas dan serakah? Sorry to say.




Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

25 comments:

  1. aaa..good post. bila baca entry ni aku pun turut berfikir.. teruk sgt ke lelaki melayu ni smpikan pompuan cari lain? >.<

    ReplyDelete
  2. melambak lelaki melayu, dok pilih orang asing tu watpela,,adesss

    ReplyDelete
  3. bangla ke african ke, malah lelaki melayu pun, mmg ada spesis yang ayat manis tu yang pompuan leh cair. maka jadilah kes khalwat. ngandung. buang bayi. all in one. sapa yg serakah.? lelaki spesis jongos tu la. tak kira apa bangsa pun.

    ReplyDelete
  4. tidak semua perempuan melayu begitu..

    ReplyDelete
  5. laki asing = laki malay
    same je kot...
    laki jugak...
    nak jhat, jhat jugak...

    ReplyDelete
  6. metro suka jer buat citer2 camni

    ReplyDelete
  7. @MR. MIND

    metro dari dulu citer mesti nak gempaq

    ReplyDelete
  8. biLe poMpuaN n lKi brSme mSti aDe yG ke3..sO yG ke3 tUh yG saLah..seTan laKnatullaH..tP bLh diseLamTkn aNDai aDe iMan dLm dRi..kT sNi kn..xLeh nK saLh kn seSaper sBB kiTe ni uMt aKhr zaMn..bNyk keLemaHn n keKurGn..nSht kt dRi sNdri jer sPya jGe dRi, maRuah dRi n maRuah faMilY..insYaaLLah biLer peGG priNsip tuh otomatiK iGt aLLah..PeaCe..tKut tGk vDeo peMuda keNa pKul tUh..

    ReplyDelete
  9. @Eazy Izzuddin

    aku pun cuak gak tgk..yg org ramai leh tgk je..lapor Polis le

    ReplyDelete
  10. Ni semua akibat kebuasan nafsu yang tak dpt dikawal lagik..

    ReplyDelete
  11. btl izee ckp xsume pompuan cmtu....sbnrnya balik pd diri sendiri jgk..bek lelaki @ pompuan....bak kata Nabil : "lu pikir la sendiri"

    ReplyDelete
  12. Hmm pelik jadi camtu..taktau mana silapnyer

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.