Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

November 9, 2010

Yahudi tetap Yahudi



Salam,

Kalau memang Yahudi tu tetap Yahudi juga.Sampai kiamat akan menyesatkan orang Islam.Saban hari medium seperti Facebook akan digunakan untuk menghina orang Islam.Lagi seminggu kita akan merayakan Hari Raya Aidiladha.Tetapi malangnya Islam semakin hari semakin dihina oleh musuh-musuh Islam yang tidak jemu-jemu mencari jalan untuk menjatuhkan akidah umat Islam sehingga Islam lupus di dunia ini.




Terbaru para musuh Islam menggunakan rangkaian sosial facebook untuk menghina Islam dan direka berbagai gambar yang sangat memalukan dan sangat menghinakan.
Aku sendiri tidak sampai hati melihat umat Islam dan rumah Allah (Baitullah) dihina sebegitu rupa. Ini merupakan tempat suci umat Islam yang saban tahun dikunjungi oleh umat Islam untuk menjalankan ibadah umrah dan haji. Ini petanda bahawa umat Islam semakin lemah dan semakin rapuh dimakan usia. 

Musuh Islam bukan sahaja orang luar dari agama Islam tetapi ia juga dari kaum munafik yang menjadi duri dalam daging dan sentiasa mengintai dan menggagalkan segala kerja yang dilaksanakan oleh pejuang Islam. Meraka ini berlakon seolahnya memperjuangkan Islam dan hidup didalam amalan Islam yang sempurna kononnya, tetapi pada hakikatnya mereka juga merupakan musuh Islam yang sangat bisa dan bahaya dari musuh Islam diluar sana.Sila layari laman web ini Ustaz Nor Amin









JIHAD ITU ADALAH TUNTUTAN ISLAM



Page yang menghina Islam


Klik untuk tumbesaran



P/s : Yang baik itu datangNya dari Allah S.W.T yang buruk itu dari aku hamba yang lemah.Sebarkanlah walaupun sepotong ayat.

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

19 comments:

  1. Insyaaalh saudara,Janji alaah itu Benar.antara tanda kiamat kecil ialah Israel dimusnahkan serta Islam berjaya merampas kembali Baitulmaqdis.Namun bilakah itu,tiada siapa yang tahu.....

    ReplyDelete
  2. ADA BRAN? JOM2 JOIN CONTEST PERTAMA BLOG NI:)

    ReplyDelete
  3. masyaallah...sakitnya hati tgk gambar2 tu..grrrrr..... ;(

    ReplyDelete
  4. ko tunggu la pembalasan Allah, Yahudi. Ko tunggu lah nanti!!!

    ReplyDelete
  5. YAHUDI LAKNATULLAH.
    Memang mereka ini dah melampau!

    ReplyDelete
  6. @Mohammednajib

    Masanya akan tiba dalam Al-Quran pun akan diterangkan..diorang tahu Islam tu betul tapi saja je ajarannya mnidakkannya

    ReplyDelete
  7. @Sufi Tshirt Printing

    memang geram betul kat Kaabah buat mcm tu..dah le nak Raya Haji

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.