Langgan!

Ini bukan spam.

April 9, 2011

Usop Wilca di Maharaja Lawak Astro 2011



Salam,

Aduh baru pertama kali tengok Maharaja Lawak, minggu depan dah di Astro pakej mustika plak..
Memang aku tak tengok dah le minggu depan.Strategi bisnes le tu nak kaut untung lebih sebab program nie ramai peminat.

Kalau kata Astro buat bisnes pun kan semua pelanggan astro bayar kot bil bulan2.Akademi Fantasia boleh plak kat Astro Ria.Spoil le tadi usop Wilca tak buat goyang2 tangan tu..Penangan aura Usop Wilca mampu memberi kepada sesiapa saja tau..

Berbalik pada Maharaja Lawak tadi giliran peserta plak yang "perli" AC Mizal (pengacara) dengan gelang yang dijual AC. Kan kecoh dulu gelang AC tak tulen..Minggu lepas Jozan kena kutuk dengan Mamat Khalid kali nie AC plak..Nasib ko le labu.



Ps : terfikir juga tiada penyingkiran pada minggu nie tapi pada episod awal minggu ke-3 Maharaja Lawak ada penyingkiran..Kesian peserta yang tersingkir sudah buat persediaan untuk episod ke-3 tapi tersingkir sebelum membuat lawak.Adakah ini strategi juga ???

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Kekeluargaan & Gaya Hidup.