Langgan!

Ini bukan spam.

March 13, 2012

Sepetang di Taman Botani Putrajaya



As Salam,

PENAT !! apa yang sy boleh katakan sungguh letih dan penat apabila anda berbasikal setelah bertahun2 tidak mengayuh basikal.Kali terakhir berbasikal masa bersekolah lepas tu naik motorsikal saja hanya pulas minyak jer.

Hari Ahad lepas sy & My Wife berbasikal di Taman Botani Putrajaya setelah tertarik dengan gambar kawan yang berbasikal di Taman Botani.Mula2 tu rasa janggal juga le sebab tak pernah pergi di situ tapi

bila sudah beli tiket untuk sewa basikal rasa hati membuak2 bersemangat nak berbasikal.Taman Botani Putrajaya terletak di Presint 1.Senang untuk cari sebab banyak papan tanda ke sana.Untuk maklumat lanjut tentang harga dan waktu operasi sila layari Portal Rasmi Perbadanan Putrajaya

Antara gambar2 yang sempat diambil

Regangkan badan dulu

Thank too staff yg tgkap gmbar nie


Cak2


Merenung masa depan


Gaya je lebih

Penat berbasikal tapi puas sgt

Penat sgt tu



P/s : Ingat lepas nie Bukit Cerakah Shah Alam plak kot..

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

4 comments:

  1. Cantik taman botani putrajaya tp aku belum berkesempatan nak ke sana. bukit cerakah yang dekat dengan rumah aku pun tak sempat nk jengah.

    ReplyDelete
  2. cantik gak kat sini, kena pi ni suatu hari nanti

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.