Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

April 5, 2012

Ben Ashaari Main Dengan Toshiba Intel Ultrabook





Peh bukan saja Ben Ashaari pandai menjaga badan ketul sana ketul sini tapi sekarang dah pandai main dengan laptop plak.Korang jangan salah sangka plak sebenarnya Bro Ben Ashaari masih waras.

Ini adalah antara halangan yang perlu diharungi oleh Ben Ashaari dan Bro Denaihati dalam cabaran Toshiba Intel Ultrabook.Mereka harus mencabar 6 orang lagi blogger untuk memenangi cabaran ini.Hebat2 8 orang blogger nie so cabarannya pun kena le hebat jugakkan.



  1. Ben Ashaari - benashaari.com (Fitness Buff & Entrepreneur).Last jumpa tahun lepas.
  2. Amir Hassan - denaihati.com (Business Strategy Writer).Dah terbongkar identiti.
  3. Velda Tan - belluspuera.blogspot.com (Blogshop Co-Founder)
  4. Emila Yusof - emilayusof.com (Children's Book illustrator)
  5. Brad Lau - ladyironchef.com (Food Blogger)
  6. Aaron Lee - askaaronlee.com (Social Media Guru)
  7. Beatrice Tan - beatricetan.com (Lifestyle Blogger)
  8. Nicole Tan - nicolekiss.blogspot.com (Travel Blogger)

Hebat juga Bro Ben mian ping pong dengan Toshiba Intel Ultrabook.Pertama kali aku tengok orang main ping pong dengan laptop.Lepas nie korang cuba le main ping pong dengan laptop nie.Memang ringan laptop nie.




Memang awesome lah...


Toshiba Portege Z830 ie7 memang terbaik ringan lebih kurang 1.12kg, nipis, bateri tahan 8 jam, lebar 13.3 inchi mudah sesi perbentangan dan paling cool keyboards kalis air jadi tak risau kalau air tertumpah.

Adakah Toshiba Z830 akan menjadi saingan hebat kepada MacBook Air ? Kalau korang peminat tegar Apple tak risau lah dengan Toshiba nie.Pandang sebelah mata jelah bagi peminat Apple.

Cool
 



P/s : rasa macam nak tukar laptop plak..huhu

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.