Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

October 8, 2014

Sikap Apabila Makan Nasi Lemak

Cuba tengok gambar nasi lemak dibawah.Apa yang anda bayangkan.Sikap aku apabila makan nasi lemak yang beli tepi jalan mesti makan nasi yang tanpa sambal.Aku akan kais nasi yang ada sambal ke tepi.Aku memang tak boleh makan pedas pagi-pagi mesti sakit perut.

Masa beli aku tak suka tak letak sambal.Mesti ada sambal tapi tak makan pun nasi yang terkena sambal itu.Dah menjadi perangai aku sejak dari kecil.Aku pun tak tahu kenapa.Tapi kalau nasi lemak mak aku buat mesti licin.

Harga nasi lemak bawah tu RM1.50.Ada telur suku,tauhu,kacang sikit dan timun sikit.Tempat korang berapa harga nasi lemak biasa ?



Mana nak dapat dah nasi lemak 50sen !

Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

1 comments:

  1. Sikap saya kalau makan nasi lemak..mesti tinggalkan kuning telur..dari kecik sampai besar..nasi lemak paling murah rm1.00..tu jelah paling murah..huhu

    ReplyDelete

Jangan lupa tinggalkan mesej yerr...

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.