Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

April 13, 2015

Luka Di Dahi Damia

Siapa tak sayang anak kan.Dalam dok berjaga-jaga akhirnya Damia luka di dahi juga disebabkan tergelincir dan terkena bucu meja yang ada cermin kaca tu.Alhamdulilah terguris sikit di dahi.Kejadian berlaku sungguh pantas padahal semua ada di situ.




Izz Damia Aqilah memang aktif sikit.Bulan depan genap 2 tahun.Masa tumbesaran inilah zaman happy kerja nak main saja.Mula kena tu memang cuak jugalah sebab tengok darah keluar.Aku cuci bagi tahan darah tampal dengan plaster.


Dah 3 kali tukar plaster tengok darah still keluar juga so terus pergi ke Klinik.Mula-mula doktor nak pastikan dahulu kaca tu pecah ataupun sumbing saja.Doktor cuci/lap darah lepastu letak gam ( tengok macam gam gajah ) untuk sekat darah dari keluar dan nak cantumkan kulit.Menangis tak ingatlah masa ni.Alhamdulilah luka tak dalam sangat.



Boleh Kongsikan Artikel Ini !
SOCIAL →
FOLLOW →
Kongsi →
Dibawa Oleh: Faizal Anuar
Related Posts with Thumbnails

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.