Lazada Malaysia
Langgan!

Ini bukan spam.

Showing posts with label Suka-suki. Show all posts
Showing posts with label Suka-suki. Show all posts

February 28, 2013

Gatal Sangat



Tengah pening-pening buat Autocad saja gatal tangan pergi usik Header yang sedia ada.Ok ke tak ?
Tak tahu le bakat seni aku ini macam mana.

May 31, 2009

Aku kena Tag tok sekian kalinya

Dah lama aku x kena tag...ni tag dr Ada apa dgn aku (http://yanieyahya.blogspot.com/)
...thanks ya!;)

1.Ape perasaan anda sekarang?- Letih sgt sbb smalam angkat barang "bapak" banyak.

2.Saya nak makan?-Chicken chop ;p

3.Saya tak suka?-org yg cakap tak serupa bikin...

4.Impian saya?
-nak abiskan degree nie,dpat keja yg bagus & sesuai,kawin,dan seterusnya...

5.Haiwan yg saya tak suka?
- kerbau pendek....

6.Saya harapkan?-akan dpt keje sbagai engineer...

7.Jika boleh putarkan mase?- Aku nak kembali ke zaman sekolah byk kenangan...

8.Saya pada 10 tahun akan datang?-Menjadi seorang engineer yg berjaya dgn MBA Business mungkin da kawin jga ...;)

9.Handphone saya adalah sebuah?- Nokia N-70 n sony ericson zaman pak kaduk...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?-xleh kasi tau...rahsia...;) - seperti ada apa ngan aku

11.Saya suke pada?- Nabil nabila..

12.Kawan2 saya?
- Sporting like me....

13.Pernah dikhianati?-biasala tuh......;)

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
-khianat dia blk..Tunggu je balasan dari Maha Esa...

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'

1) Livesaver (http://lifesaver84.blogspot.com/)
2)Ryehana (http://ryehannazz.blogspot.com/)
3)CahayaChenta (http://cahayachenta.blogspot.com/)
4)Mr.Wan (http://syazwan88.blogspot.com/)
5)Mell Aziz (http://www.kerank.blogspot.com/)
6)Vidadarisakura (http://vidadarisakura.blogspot.com/)

 

Copyright © 2013 Faizal Anuar ™ ! Lifestyle & Parenting Blogger.